הודעות קוליות

השאירו לנו פרטים והמערכת בדרך אליכם

לחברת ימות המשיח המערכת הטובה והאיכותית ביותר לשליחת הודעות קוליות , עם אלפי לקוחות הנהנים מידי יום מהאופציות הטכניות הקיימות במערכת זו , ובעיקר מתפקוד שליחת כמויות הודעות ללא הפרעות טכניות לאלפים, ובתוך זמן קצר במיוחד! את השימוש במערכת טלפונית לשיגור הודעות קוליות ניתן לבצע ממערכת תכנים רגילה או במערכת המיועדת רק לשימוש שליחת הודעות קוליות, את הקלטת ההודעות וביצוע הפעלת קמפיינים ניתן לבצע מכל טלפון ע"י כניסה עם סיסמת ניהול אישית לשלוחת הניהול או בכניסה לממשק באתר האינטרנט.

על מנת שיתאפשר לבצע חיוג קמפיין טלפוני נדרש:

להכין רשימת מספרי טלפונים (אקסל) אליהם יתבצע החיוג, ניתן בעמודה נוספת פרטים נוספים כגון שם , כתובות וכו' שיופיעו בדו"ח המענה , את רשימת המספרים ניתן להעלות ישירות למערכת באמצעות הממשק האינטרנטי.

לרכוש חבילת יחידות מראש – יחידות הינם דקות של הודעות שיחה באורך של עד דקה לשליחה למספר

פעולות שונות הניתנות לביצוע בעת שליחת קמפיין:

ניתן לשלוח הודעה ללא אפשרות תגובה

ניתן להגדיר שהמאזין יוכל להקיש בסיום ההודעה על מקש 7 ולאשר את קבלת ההודעה.

ניתן להגדיר שהמאזין יוכל להקיש על מקש 1 בסיום ההודעה ולהקליט הודעה שתשלח למייל מנהל המערכת.

ניתן להגדיר שהמאזין יוכל להקיש על הספרה 1 ולעבור לנציג או נציגים למענה אנושי. מיידי

ניתן להגדיר שליחת הודעה מותאמת אישית - מתאים לאישורי זימוני תורים ועוד.

איך פותחים קו?

מחייגים: 077-2222-770 שלוחה 3,
מבצעים פתיחת קו בהרשמה אוטומטית.

בסיום ההרשמה תקבלו שיחה נכנסת עם מספר המערכת שפתחתם. נכנסים לאתר ניהול המערכת, מגדירים את שם הקמפיין ומצרפים אליו את רשימת המספרים שאליהם תשלח ההודעה (רשימת המספרים תשמר ואין צורך להחליפה בכל קמפיין). מעלים מהמחשב את ההודעה אותה שולחים או מקליטים בחיוג למערכת והקשת סיסמת ניהול, בודקים במערכת שיש מספיק יחידות בהתאם לכמות המספרים שיש ברשימת התפוצה , לוחצים על לשונית הפעלה ובוחרים באופציה של הפעלת קמפיין.

איך מפעילים קמפיין?

> ניתן להגדיר הפעלת קמפיין מיידית לכל רשימת המספרים.


> ניתן להגדיר הפעלת קמפיין מתוזמנת ליום ותאריך מראש.

> ניתן לשלוח הודעת בדיקה (מומלץ) לצורך בדיקת תקינות ההקלטה וביצוע האופציות להקשת המאזין שנבחרו.
בהפעלה מיידית יופעל קמפיין והמערכת תחייג לכל רשימת המספרים שנמצאים ברשימת התפוצה המוגדרת בקמפיין , במידה והנמען לא ענה או שהיה תפוס המערכת תחייג אליו שוב עד 5 פעמים.

כשהמערכת סיימה לחייג לכל רשימת המספרים יישלח דו"ח אוטומטי על תוצאות מצב המענה וכן ניתן להוריד דו"ח מענה מלא מאתר האינטרנט (בלשונית יחידות).

ניתן ליצור רשימות תפוצה קבועות ושונות לפי הצורך, לדוגמה: לתלמידי כיתה ג, לתלמידי כיתה ד, לצוות המורים ועוד..

פעולות שונות הניתנות לביצוע בעת שליחת קמפיין:

ניתן לבצע שליחת הודעה קולית ולאפשר בתוכן ההודעה מגוון אפשרויות הקשה למענה על שאלת הסקר
ניתן לבצע סקר עם מספר שאלות ואפשרויות הקשה בהתאם למספר השאלות
דו"ח מענה מלא על הסקר יישלח למייל מיד בסיום הקמפיין. בדו"ח יוצג מספר הטלפון שהקיש יחד עמודות נוספות עם תוצאת ההקשות.

דילוג לתוכן