שיווק בקווי הטלפון באמצעות תוכן
בואו נדבר רגע על שיווק באמצעות תוכן.
תוכן יכול להיות:
ערך, טיפים, הצפת בעיה ומתן פתרונות, ידע מקצועי ואפילו סיפורים אישיים וסיפורי לקוח.
כל דבר שיכול לעניין את קהל היעד שלנו.
למה חשוב לשלב תכנים בשיווק שלנו?
אז איך משווקים באמצעות תוכן במערכת הטלפונית של ימות המשיח?!
זה פשוט. אחרי שהבאתם נרשמים לקו (דיברנו על כך באחד המיילים הקודמים)
תקפידו להשאיר בשלוחה המתאימה תכנים איכותיים.
כאשר תשאירו תוכן (טיפ, סיפור וכדומה) תשלח הודעה לכל מי שנרשם בקו- צינתוק.
כמה דברים שחשוב לדעת כאשר אתם משאירים תוכן בקו:
- תכנים קצרים, לא ארוך מדי ולא 'כבד' מדי. תוכן ארוך יכול לשעמם ולגרום למאזינים לנטוש את הקו ואף להסיר את עצמם.
- תוכן מעניין ורלוונטי! אם המקצוע שלכם זה טיפול רגשי- אל תשאירו מתכונים בקו! זה לא קשור ולא רלוונטי לקהל היעד!!
- לשלב המלצות והקלטות מלקוחות מרוצים כדי לחמם את המאזינים לרכישה בעז"ה.
- ליצור מנוע הרשמה לעדכון כשיש תוכן חדש בקו. אחרת אף אחד לא ידע שכדאי להאזין 🙂
- להכניס מדי פעם הנעה לפעולה (לא כל הזמן כדי לא להתיש). הנעה לפעולה כמו: ספרו לי בשלוחת התגובות מה דעתכם, לחצו 1 כדי לקבוע פגישה וכן הלאה.
כל אלו דברים חשובים מאוד לשיווק הקו שלכם וליצירת אמינות והתעניינות לתוכן שלכם, בינכם לבין המאזינים.
רוצים שנקים עבורכם קו לעסק?
לחצו כאן או הגיבו למייל ותתחילו לשווק כמו אלופים!
אם יש לכם כבר קו כזה לעסק שלכם – ספרו לנו עליו
ואולי תזכו לחשיפה אחד המיילים הקרובים!!
השיבו למייל ונבדוק התאמה.
לשיפור והתייעלות נשמח לשמוע מכם
האם התוכן של המייל מעניין? רלוונטי?
יעזור לנו אם תדרגו את המייל בלחיצה על הכפתור המתאים:
(לחיצה אחת על הכפתור ואנחנו כבר נראה מה בחרת:)