משפך שיווקי דרך הטלפון
היי!
הפעם אנחנו כאן עם סדרה מיוחדת לבעלי עסקים:
איך אפשר להגדיל חשיפה באמצעות המערכת הטלפונית של ימות המשיח??
איך אפשר להגיע לקהל יעד חדש, ענק ואיכותי שאינו נמצא ברשת?
באמצעות המערכת הטלפונית של ימות המשיח
ניתן לבצע 2 מהלכים שיווקיים מעולים:
הראשון- חימום לידים וחיזוק הסמכות המקצועית שלכם באמצעות תוכן.
(לידים- לקוח פוטנציאלי שהביע התעניינות בשירות או המוצר שלכם בצורה ישירה או עקיפה)
השני- בניית קהילה תומכת ואיכותית המהווה פלטפורמה שיווקית לעסק.
על מנת להביא לקו הטלפון שלנו לידים פוטנציאלים
אנחנו צריכים להכין משפך שיווקי מדויק
שיגרום לאנשים להרים את הטלפון, לחייג ולהקשיב לנו.
לדוגמא:
הרצאה מרתקת המועברת דרך הטלפון יכולה לגרום לאנשים רבים להצטרף להרצאה ולהקשיב לתוכן.
סדרה של טיפים או סיפורים עם מסר עוצמתי – כמובן מתחום המקצועיות שלכם
גם כן תביא התעניינות בקו.
לאחר מכן נוכל ולהמשיך להשאיר בקו תכנים נוספים מעניינים
שישאירו את הלידים אתנו לאורך זמן.
בשבועות הקרובים אנחנו נפרט כאן על כל אחד משלבי המשפך
ונבין איך גם העסק שלכם יכול להשתמש במערכת הטלפונית של ימות המשיח כדי להביא לקוחות חדשים.
- מהו מוצר החשיפה? איזה "מתנה" אפשר להציע דרך הטלפון ולמה שירשמו אלי בכלל?
- איך אנשים ידעו על המתנה שלי? איפה מפרסמים?
- אילו תכנים ניתן להעלות לקו ובאיזה אופן התוכן מחמם את המאזינים?
- מה ההבדל בין מוצר טעימה למוצר רווח? כולל דוגמאות שלכם!
- מהי קהילה בטלפון ואיך מקימים אותה? מה המטרה בהקמת קהילה ולמי היא מתאימה?
תהיו אתנו 🙂
זה ידע ששווה לכם הרבה כסף!!
ואם יש לכם שאלות ספציפיות על קווי הטלפון של ימות המשיח
מוזמנים לשאול אותנו ונשתדל לענות.
עוד שאלה קטנה:
לשיפור והתייעלות נשמח לשמוע מכם
האם התוכן של המייל מעניין? רלוונטי?
יעזור לנו אם תדרגו את המייל בלחיצה על הכפתור המתאים:
(לחיצה אחת על הכפתור ואנחנו כבר נראה מה בחרת:)